מחריד: צעיר בריטי שהתאסלם תכנן לרצוח 100 בני אדם

מוטי סבן No Comments on מחריד: צעיר בריטי שהתאסלם תכנן לרצוח 100 בני אדם

הצעיר שהצטרף לדעאש, היה פוקד את המסגד באופן קבוע ומאזין לדרשות של מטיפים קיצוניים | ברשימותיו התגלו התכנון הקפדני לתוכנית הפיגוע הרצחני במרכז העיר לונדון

צילום: פלאש 90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

מחיר האסלאם: צעיר לונדוני (26) שהתאסלם העונה לשם לואיס לודלו, נשבע אמונים לדעא"ש, הודה בסוף השבוע, כי תכנן לבצע פיגוע ליד חנות 'דיסני' בעיר, בתקווה לרצוח כ-100 בני אדם. משטרת לונדון עצרה את הצעיר מוקדם יותר במהלך מעצרו נחשפה המזימה של הצעיר, כעת פרטיה מתגלים לציבור.

הצעיר שמתגורר עם הוריו ברוצ'סטר שבאנגליה, התאסלם בגיל 17 והפך למוסלמי אדוק הפוקד בקביעות את המסגד בעיר מגוריו. במעקב אחרי לואיס, נצפה הצעיר שהוא מאזין לשיחות של מטיף מוסלמי קיצוני במעת מעצרו נמצא ברשותו חומר של דעא"ש.

לודלו נעצר השנה בחודש פברואר, בנמל התעופה הית'רו, בעת שניסה לטוס לפיליפינים. בחיפוש שנערך בביתו התגלה כי הצעיר בקשר עם אדם העונה לשם אבו יקין, שמתגורר בפיליפינים.

ברשימותיו של לודלו, נמצאו תוכניות שטניות, מפורטות מאוד, בהם חברות השכרות רכבים, יעדים פוטנצייאלים לפיגועי דריסה, חלק מהמטרות שלודלו התעניין בהם, היה רחוב אוקספורד, הרחוב נקי ממדרכות ובלי שוליים, לדבריו השטניים " אפשר להרוג כ-100 אנשים" כתב הבריטי הצעיר.

"התוכנית החמורה ביותר שלו הייתה לגרום להרג המוני בפיגוע דריסה ברחוב אוקספורד, ושם לפגוע בין השאר בחנות דיסני בשעה העמוסה ביותר באזור", אמר התובע מארק דוסון.

דיסני, אחת החנויות המוכות ביותר בעיר, פוטנציאל הפגיעה באזור הגדוש הוא רב מאוד. בשבוע שעבר נפתח משפטו של הצעיר המטורף, במהלך המשפט סירב לקקום לשופט וטען כי הוא קם רק לכבוד אללה.

 



0 תגובות